STICHTING DON

Event branding voor de stichting die Diabetes type 1 wilt genezen

Over dit project

DIABETES ONDERZOEK NEDERLAND

Diabetes type 1 stoppen, dat is het doel van Stichting Diabetes Onderzoek Nederland. Om geld op te halen organiseerde zij een groots benefiet gala ter gelegenheid van hun 10-jarig bestaan. Buro Honing verzorgde de communicatiemiddelen rondom dit event. Van de uitnodiging tot aan het veilingboekje. Van de banners tot aan interactieve videopresentaties.

 

“Tijdens de organisatie van het lustrumgala van stichting DON was het ontzettend fijn een partij als Buro Honing naast ons te hebben. Het meedenken, het snelle schakelen en de flexibele instelling is goud waard. Sjoerd en Eva waren er op momenten dat wij een creatieve hand nodig hadden. Dank hiervoor!”

Suzanne de Rijk, Stichting DON

CREDITS

Interaction design:
Hitman VFX
Gebruikt artwork:
Brend Brentjens

Categorie
Event branding
Top