SHARE PEOPLE

Campagne voor hét vangnet bij arbeidsongeschiktheid

EINDELIJK GEREGELD!

Buro Honing heeft samen met Jan van den Bergh (Via Jan) de eindejaarscampagne voor SharePeople bedacht en uitgevoerd. SharePeople biedt hét betaalbare alternatief voor een AOV voor zelfstandige ondernemers. Geen verzekering, maar crowdsurance.

Veel ZZP’ers schuiven het afsluiten van een arbeidsongeschiktheidsverzekering voor zich uit. Het is ingewikkeld en duur en hoe groot is nou het risico? Maar tegelijkertijd knaagt het soms wel, ze realiseren zich dat het regelen van een vangnet bij arbeidsongeschiktheid een belangrijke stap is op weg naar ‘ZZP volwassenheid’. Je aansluiten bij SharePeople is een grote mijlpaal die gevierd mag worden!

CONCEPT

Het aansluiten bij SharePeople is een feestje waard!

MIDDELENMIX

Online media, print en radiocommercials versterkten elkaar in de campagne

Klant

  • Share People

Credits

  • Jan van den Bergh

LEAP24

Kickstart voor LEAP24 snellaadstations

Bekijk case

VROUWENRECHTSWINKEL AMSTERDAM

Identiteit en website voor rechtswinkel voor vrouwen

Bekijk case

LIEFMANS

Sportieve merkactivatie voor Liefmans Fruitesse bier op festivals

Bekijk case