RARE

Nieuwe brand identity voor Nederlands grootste foodfestival organisator

Over dit project

PASSION FOR CULINAIRY AFFAIRS

Buro Honing heeft voor RARE een volledige brand identity bedacht en ontworpen. Dit begon met de bedrijfsnaam en tagline. Daarna volgde het design van het logo, de visitekaartjes, het briefpapier, presentatietemplates en de website. De liefde voor culinaire zaken zit diep in de DNA van dit jonge bedrijf. Het team van RARE is verantwoordelijk voor veel culinaire evenementen zoals Taste of Amsterdam.

 

‘Wat ons als RARE écht onderscheidt, is onze passie voor evenementen en liefde voor eten. Bij onze eerste kennismaking pikte het team van Buro Honing dit meteen op en zijn hier vervolgens mee aan de slag gegaan. Het resultaat? Een kenmerkende huisstijl en een waanzinnig logo waar die liefde terugkomt. Spot on en meteen een ice breaker bij nieuwe klanten!’

Julia Rameckers, oprichter van RARE

Credits

Website development:
Redouan Aouragh

Categorie
Brand Identity
Top