LIEFMANS

Sportieve merkactivatie voor Liefmans Fruitesse bier die festivalbezoekers vermaakt en verbindt

Over dit project

LIEFMANS SHUFFLEBOARD CLUB

Liefmans Fruitesse bier heeft een urban beach vibe en is populair onder jonge meiden. Buro Honing bedacht en produceerde de Liefmans Shuffleboard club. Op de zomerse festivals 7th Sunday en Daydream festival introduceerde sportieve Liefmans officials shuffleboarden bij de bezoekers. Onder het genot van een Liefmans ging men de competitie met elkaar aan. Game on!

‘Samen met Buro Honing hebben we een super activatie voor Liefmans op 7thSunday en Daydream festival neergezet. Sjoerd heeft ons volledig ontzorgd en dacht steeds een stap vooruit. Fantastische samenwerking.’

Marielle Hoeks, Brand Manager Duvel Moortgat Nederland

 

‘Leuke actie, ik hou echt van Liefmans

Bezoekster Daydream Festival

 

‘Ik kom straks nog een keer spelen

Bezoekster Daydream Festival

 

Categorie
Brand activation
Top