LANDGOED IN DEN HOUTE

Campagne zet nieuwbouwproject op de kaart als modern landgoed.

Over dit project

WONEN IN EEN GROENE WEELDE

Op het historische en groene Bavo-terrein in Noordwijkerhout worden de komende jaren zo’n 660 woningen gebouwd. BURO HONING ontwikkelde een veelzijdige campagne voor de promotie van dit prachtige landgoed. Hierbij werden onder meer brochures, advertenties, routeborden, films en een event op het prachtige landgoed ingezet.

‘De samenwerking met Buro Honing is zeer goed bevallen. Enthousiasme, creativiteit en flexibiliteit waren de ingrediënten waar we naar op zoek waren om ons plan op de kaart te zetten. Bij de eerste kennismaking waren we er direct van overtuigd dat Buro Honing ons dat kon bieden en dat heeft Sjoerd met zijn team volledig waargemaakt.’

Remco Raghunath, Projectontwikkelaar Trebbe Wonen B.V.

 

‘Sjoerd heeft voor nieuwbouwproject Landgoed in den Houte een schitterend event georganiseerd in een oude, historische kapel. Hij wist hierbij een hele goede, stijlvolle sfeer neer te zetten die past bij de wijk en de beoogde doelgroep. Sjoerd overziet het geheel, zoekt in overleg naar oplossingen en gaat daarbij pragmatisch te werk.

Celine van Gameren, Novaform

 

‘Samen met Buro Honing hebben we een fantastisch anderhalf jaar aan gebiedspromotie van Landgoed in den Houte af kunnen sluiten met een zeer geslaagd start verkoopevent. Buro Honing neemt je op een fijne manier alles uit handen en weet je telkens weer te verassen met leuke- en outside the box ideeën en zo kleur te geven aan de promotie of een event. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!’

Bas Hofman, Projectontwikkelaar Trebbe wonen B.V.

Categorie
Campagne
Top