BVNG

Merkpropositie en huisstijl voor detacheringsbureau die mensen en organisaties verder helpt

Over dit project

SAMEN VOORUIT

Buro Honing heeft BVNG geholpen aan een nieuw merkverhaal. Een visie, missie en kernwaarden die de organisatie gezamenlijke sturing geeft voor de toekomst. BVNG helpt mensen en organisaties vooruit. Elke dag zorgen zij samen voor oplossingen omtrent concrete vraagstukken in de maatschappij, van publieke sector tot zorg en onderwijs. De pay-off ‘Samen vooruit’ vat dit samen.

‘Buro Honing is van meet af aan betrokken geweest bij de rebranding van het merk BVNG. De adviezen, uitwerking en samenwerking verlopen zeer soepel. Bij de selectie van een partner hebben we hier ook rekening mee gehouden. Vanuit BVNG werken we graag vanuit onze kernwaarden samen met collega’s, opdrachtgevers en partners: met Aandacht, verstand, puur, samen en vooruit. We zitten nog midden in het proces van uitrol, en zullen Buro Honing zeker inzetten bij toekomstige projecten. We zijn erg trots op het resultaat.’

Wouter van der Kloet, Marketing adviseur BVNG

CREDITS

Ben de Dood

Categorie
Brand Identity
Top